چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۶۷
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر از واگذاری ۶ هزار قطعه زمین در شهرها و روستاهای این استان به واجدین شرایط برای احداث مسکن در هفته دولت خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی‌زاده شنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به آمادگی این استان برای برگزاری شکوهمند هفته دولت تصریح کرد: همزمان با هفته دولت و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، زمینه واگذاری ۶ هزار قطعه زمین در شهرها و روستاهای این استان به واجدین شرایط برای احداث مسکن انجام می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: بر این اساس، سه هزار قطعه زمین در شهرها و سه هزار قطعه در روستاها به همه متقاضیان از جمله مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و همه آحاد جامعه که فاقد مسکن هستند واگذار می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت در زمینه اجرای نهضت ملی مسکن افزود: بر اساس تدابیر اندیشیده شده اقدامات خاص بخشی متوقف شده و هر اقدامی انجام می‌شود شامل اقدام‌های عمومی برای همه قشرهای جامعه است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود با اطلاع رسانی مناسب و به موقع افراد در سامانه نهضت ملی مسکن برای واگذاری زمین ثبت نام کنند.

احداث پلاژ بانوان در شهرهای ساحلی استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص احداث پلاژ بانوان در شهرهای ساحلی این استان گفت: بر این اساس رئیس سازمان برنامه و بودجه در توافق با شهرداری‌های شهرهای ساحلی قرار است برای استفاده بانوان از این ظرفیت خدادادی پلاژ بانوان راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: همچنین در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای نسل جوان اردوهای فرهنگی و زیارتی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تدوین شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اهمیت پیاده‌وری اربعین گفت: برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن آئین پیاده‌روی اربعین به کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرخصی برای حضور در این آئین داده می‌شود.

وی گفت: تلاش می‌شود با افتتاح و اجرای پروژه‌های اثرگذار و مهم در بخش‌های مختلف عمرانی، ورزشی، اقتصادی، عمران شهری و سایر بخش‌های دیگر هفته دولت قابل قبولی در سال‌جاری رقم بخورد.

استاندار بوشهر با اشاره به وجود ۶ میلیون اصله نخل و درختان حرا افزود: استان بوشهر ظرفیت سرسبز شدن را دارد و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری را در کاشت ۱۶ میلیون درخت (سالانه سه میلیون درخت در مدت چهار سال) همراهی کنند.

وی با تاکید بر تهیه گزارشی از سفرهای شهرستانی و تهران مدیران از سال گذشته تاکنون گفت: کسانی که در این خصوص اقدام و عملکرد مناسبی برای استان داشته‌اند تقدیر و کسانی که عملکرد مناسبی نداشته‌اند با درج در پرونده تذکر دریافت می‌کنند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: روابط عمومی‌هایی که عملکرد ضعیفی داشته حداکثر تا نیمه مرداد با نیروهای باانگیزه جایگزین شوند تا بتوانند عملکرد وزارتخانه، نظام و دولت را به خوبی به جامعه انعکاس دهند.

وی از اقدام بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در خصوص جذب منابع بانکی تقدیر کرد.

وضعیت حجاب در این استان مناسب است

استاندار بوشهر همچنین گفت: با گام‌های خوب قرارگاه حجاب و عفاف و بیان سیاست‌ جریان‌های ضد انقلابی و سرویس‌های جاسوسی به جامعه، وضعیت حجاب در این استان مناسب است.

محمدی‌زاده افزود: مردم استان بوشهر متدین، علاقه مند به نظام و حاضر در صحنه های انقلاب هستند و سیاست‌های دشمن برای رواج بی حجابی را نمی‌پذیرند.

وی گفت: آماده حمایت از تشکل‌های مردمی هستیم که در زمینه تبیین، ترویج و تبلیغ عفاف و حجاب در استان فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر